Toeractief-headerafbeelding
Ik wil graag een abonnement afsluiten. Waar kan ik dat doen?

Een abonnement afsluiten kan op www.toeractief.nl/abonneren

Hoe geef ik een adreswijziging door?

Voor adreswijzigingen, vragen over betalingen en bezorging kun je contact opnemen met BCM Abonnementenservice: abonnement@bcm.nl. Of bel 085 7600237, dinsdag en vrijdag tussen 08.30 en 12.30 uur

Ik heb een abonnement, maar dat wil ik beëindigen. Waar moet ik zijn?

Abonnementen kunnen twee maanden voor het einde van de abonnementsperiode schriftelijk worden opgezegd via abonnement@bcm.nl o.v.v. ‘Toeractief’ of per post: BCM MEDIA Abonnementenservice, Postbus 1392, 5602 BJ Eindhoven.

Ik heb mijn magazine deze maand niet ontvangen of ik heb hem wel gekregen, maar is beschadigd. Waar kan ik dit melden?

Voor adreswijzigingen, vragen over betalingen en bezorging kun je contact opnemen met BCM Abonnementenservice: abonnement@bcm.nl. Of bel 085 7600237, dinsdag en vrijdag tussen 08.30 en 12.30 uur.

Ik woon in het buitenland. Kan ik me dan ook abonneren op Toeractief?

Ja, dat kan. Voor abonnees woonachtig in het buitenland worden er wel portokosten doorberekend.

Wat kost een abonnement?

Er zijn twee soorten abonnementen. Het 1-jarig abonnement kost € 70 en het 2-jarig abonnement kost € 118.

Wat is de levertijd van een magazine?

De levertijd van het magazine bedraagt 1-3 werkdagen.

Kan ik mijn rekeningnummer aanpassen?

Ja, dat kan. Bel naar 085 7600237, dinsdag en vrijdag tussen 08.30 en 12.30 uur.

Kan ik een cadeau abonnement kiezen?

Bij het abonnement formulier zit een optie dat je het als cadeau kunt geven.

Ik wil iets kwijt over deze website of ik heb een probleem. Waar kan ik terecht?

Voor vragen of suggesties over een artikel kun je terecht bij redactie@toeractief.nl

Ik heb meegedaan aan een winactie. Hoe weet ik of ik gewonnen heb?

De winnaars van een winactie krijgen van ons een mailtje.

Waar vind ik de leverings- en abonnementsvoorwaarden?

De leverings- en abonnementsvoorwaarden kun je vinden op www.toeractief.nl/contact

Ik heb een suggestie voor een artikel. Bij wie kan ik terecht?

Voor vragen of suggesties over een artikel kun je terecht bij redactie@toeractief.nl

Ik wil me graag inschrijven voor de nieuwsbrief. Waar kan ik dat doen?

Inschrijven voor de nieuwsbrief kan via www.toeractief.nl/nieuwsbrief

Ik wil me graag uitschrijven voor de nieuwsbrief. Waar kan ik dat doen?

Onderaan de ontvangen nieuwsbrief kun je jezelf afmelden.

Hoe vaak ontvang ik een nieuwsbrief?

Je ontvangt 21 keer per jaar een nieuwsbrief.

Wat kan ik lezen in de nieuwsbrief?

Je leest in de nieuwsbrief verschillende rubrieken. Van wandel- en fietsroutes tot dagjes weg en natuur.

Hoe krijg ik toegang tot de digitale versie van Toeractief met mijn abonnement?

Uitgeverij BCM biedt zijn abonnees de mogelijkheid aan om de papieren edities ook digitaal te kunnen lezen. Hiervoor moet je eerst zelf een account aanmaken bij https://media.bcm.nl/account-aanmaken, je kiest hiervoor een gebruikersnaam en wachtwoord. Je gebruikersnaam moet jouw e-mailadres zijn. Bij het aanmaken van het account geeft jij je papieren-editie relatienummer en postcode op, d.m.v. deze gegevens controleren wij of je recht heeft op een online account en wij deze voor jou kunnen aanmaken. Uw relatienummer kun je op uw papieren-abonnement factuur terugvinden.

Als het account succesvol is aangemaakt kun je met uw opgegeven emailadres/wachtwoord aanmelden; indien jouw papieren-abonnement actief is en recht geeft op de digitale edities kun je deze nu downloaden. Indien jouw papieren-editie abonnement verlopen of niet meer actief is kun je jezelf nog steeds aanmelden, maar niet meer de digitale edities gratis downloaden

Met het aangemaakte account kun je zich zowel op een iPad/iphone https://apps.apple.com/nl/app/toeractief/id919745703 of een Android https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.bcm.toeractief&hl=en_US aanmelden en het account is te gebruiken voor alle bladen waar je een papieren-editie abonnement op heeft.